Noteboard

Wednesday, March 28, 2007

Арома-терапи


Сестра ми нахлува стаята ми ( лично моята стая) и озадачено започва да души с чипото си носле разположено точно в средата на пъпешовидната и закръглена главичка.
Въпрос :
Д: Брат ми в стаята ти защо ухае така странно... нещо като .. хмм лук ?!?!!!!?!? ( гледа ме озадачено с жаден въпросителен поглед поглед докато сео питва да надуши другите нотки

К : Всъшност е чесън систър. Ядох.... Днес омуах една шкембе чорба с много чесън.

Д : Ииии всичката тази миризма е само от чесъна в чорбата ли ?

К. Дам.... само от чесъна в чорбата. Пък и защо не.. и без това исках да мириша в унисон с останалата част от апартамента ( визирам аромата на шибан чесън разнасящ се от кухнята ) Онзи чесън който сестра ми ме накара да купя... 1 килграм още преди 2 месеца..Да муаме... че да не ни ловял грипа )

Толкова беше хубаво ( чорбата де..) Направо се разплаках докато я ядох. И вие трябва да опитате.

2 Comments:

  • At 6:55 AM , Anonymous Anonymous said...

    pravilno si se orientiral, Hrise! "ragaj" 4esan za da ne hva6ta grip, a moge bi i drugi ...

     
  • At 9:17 AM , Anonymous Anonymous said...

    Няма лошо в чесана, само да не е жградският транспорт ж пиков час че тогажа е страшно. Но иначе и аз от баба съм чувала колко е полезен.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home