Noteboard

Tuesday, March 13, 2007

Цинично-откровено

Вчера на гости на "Шоуто На Глави ( Слави)" бяха "Ъпсурт"
Въпрос на водещия Светльо Витков (фронтмен на Хиподил ) към Ицо Хазарта :

С.В. : Абе Ицо ти защо си винаги толкова циничен ? ( забележете кой на кого задава въпроса лол!)
Ицо : То в такава държава няма как да не си.

И е прав според мен. Вчера се качих на колата да шофирам из града. Натъкнах се на 2 джипа опитващи се да ми "засекат" пътя за да се набучат пред мен, един който щеше да ме блъсне защото се ръгаше на моето паркинг място още преди да съм излязал от шибаното място и още неколцина заблудени на които свидетелствата за правоуправление явно са им излишни.
На 2-3 пъти ми идеше да пребия някой... иначе аз шофирам спокойно. Тоест не се нервя... но по улиците не може човек да не си изпусне нервитеи поне един път да не изпсува поредния имбецил решил да предизвика ПТП.

Заредете се с огромна доза търпение когато излезете по улиците с личното си возило ( и по добре не се зареждайте с оръжие ) Някой бе казал, че "когато човек извади пистолет .. трябва да го използва". Успех и със здраве.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home