Noteboard

Wednesday, December 20, 2006

The Delusion Of God

I believe in Myself, the people, the humanity and the science.

Някой твърдят че религиозните ценности ( и християнските, ислямските и тн.) се изразяват в добродетелите и философията хората да бъдат добри и смирени. Аз пък казвам, че не е необходимо да си религиозен за да си Човек. Дори обратното. "Религията" в днешно време .. всичката тази помия изливаща се от измислени институции и бизнесмени облечени в расо ме отвращава дълбоко. Бомбените атентати, джихад и промити мозъци.
Ето ви и хипотеза от моето ежедневие : онзи ден пресветият отец излезе от катедралния храм, подмина просещият старец стоящ клекнал до портата и без капка внимание отмина. За разлика от него аз преди два дни купих кафе на един просяк който учтиво ме помоли да му купя едно кафе. Онзи ден си купих картичка от детенце продаващо картички по заведенията. Миналата седмица купих закуска на една баба която сподели, че е гладна и много и се хапва баничка.
Е.... аз не съм религиозен. Дори съм атеист. Нека се замислим чии ценности са по-християнски. Моите или на светия отец излизащ от храма след поредната панахида обрал хонорара ( по ясно установени тарифи ) и забързан да се качи в служебното чисто ново BMW 5-та серия..... The Delusion of God.
Човек е човек когато се чувства такъв. Когато е възпитан да бъде човек.


1 Comments:

  • At 4:21 PM , Anonymous Anonymous said...

    ot tazi statiq laha na golqm negativizam, naso4en prqko kam religioznite institucii. statiqta sqka6 predstavq kris kato edin dostolepen Jesus, a sve6tennika kato predstavitel na sektata na fariseite. razbira se, lipsva samo edno oreol4e nad glavata ti...!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home